Våfflor

Oki oki imorgon ska jag börja äta efter viktväktarns principer och börja räkna points.  Jag har räknat ut att jag kommer att behöva gå ner ca 30-40kg (ahhhh) för att bli nöjd och ha BMI under 25, för de är där man ska ligga för att vara normal viktig.

Så nu när jag bestämt mig för att göra detta ordentligt så att jag blir sund. Ett plus med att gå ner i vikt är ju även för att underlätta en graviditet. Vi vill så gärna ha barn. =) Men vem vill inte det.?

Dagen innan det nya livet började har gått i svullotecken, alltså började dagen med fanta och pizza (kl13), sen iväg och handla massa nyttig mat. Åt sedan godis och drack dricka för att avsluta dagen med grädde och våfflor. Nu mår jag så illa så jag tror jag ska spricka. HahaJa våfflor var de på tallriken till en början iaf. =) Så här såg det ut efter att jag ätit klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0